Monday, February 19, 2007

فات يجي اكتر من سنه


انا لما سمعت الاغنيه دي قولت ايه ده

الاغنيه دي مثاليه اوي دوال بينسوا حتي وهما مع بعض

يبقي سايبها وجرحها وبرضه هتفضل فاكره

ماحاستهاش الا لما جربتها

فعلا وصدق المثل اللي بيقولك(عرفت فلان يقولك اه يقولك عشرته يقولك لا يبقي ماعرفتوش

ولما سمعتها حاستها ومهما اعقدت اسمع في الاغنيه دي كل يوم مش بنسها ولا بكرها ولا بزهق منها


فات يجي اكتر من سنه ومانسيتش ليه؟

وبقول ياريت ايامنا تاني يرجعوا

واما بقابل حد يتكلم عليه

بضحك علشان بخاف عنيه يدمعوا

ياقلبي هي هي لو بعيد او بين ايديا نقطه الضعف اللي فيا اني لسه بحن ليه

وياقلبي هي هي كل ذكري عشنا فيها عايشه بيها من يوميها هنسي ايه انا ولا ايه

البعد لو بينسي... ليه ماينسنيش؟

دا انا حبي ليه كأنه لسه في اوله

الاسم عايشه وفي الحقيقي انا لو هعيش

هعيش علشان افضل ياقلبي احنله

وياقلبي هي هي لو بعيد او بين ايديا نقه الضعف اللي فيا اني لسه بحن ليه

وياقلبي هي هي كل ذكري عشنا فيها عايشه بيها من يوميها هنسي ايه انا ولاايه؟

وفعل هنسي ايه انا ولاايه وياريت فعلا ايامنا تاني يرجعوا

No comments: