Thursday, February 22, 2007

رساله



كلام اغاني بخبي فيه اللي مش قادر يقوله لساني
لساني خايف يقولها وكرامتي هتوجعني لو قولتهم
صريحه فا خبيتهم واسجنت صارحتي في كلام الاغاني
ال وهما

بعدك عني انتحار
سايبني في وسط نار
ولاقادره اقول تعال
تعابني الانتظار
يارتني ماكنت قبلتك
ولا عرفتك في يوم
قلبي مابطلش سيرتك
صحاني في عز النوم
مااعرفش انا ايه بيحصلي
ببعد عنك بضيع
عارف..طب كنت قولي
اللهفه دي شيئ فظيع
بعدك عني انتحار
سايبني في وسط نار
ولاقادره اقول تعال
وتعابني الانتظار

يارتني اقدر اقول الكلام اللي في الاغنيه الاوله دي
بس التانيه حقيقه وانا عايشها يوم بيوم
وفعلا حاسه اني قلبي عليا معاك

فاكراك ..فاكراك
مجروحه وانا مسمحاك
ليه قلبي عليا معاك؟
وكمان ماكدبش عليك
انا بهرب منك ليك
انا حبي اكبر من جرحك
وعلشان كده مش نسياك
واقول لنفسي ماتحولي تنسي
مااقدرت علي النسيان
وقولت بعدك ياريت يآسي
ورجعت احن كمان
وانا لسه بيني وبين نفسي
ياحبيبي زي زمان
فاكراك

كلمتهم مش كتيره ولا كبير
ولا صعبه تتفهم..بس في الاغاني بس
لكن انسان عادي يقولها بطريقته العاديه والبسيطه
صعب او بالنسبالي انا علي الاقل صعب اوي

No comments: